Skip to main content

[solved] Replayer doesn't work

[solved] Replayer doesn't workfoi criado por mariodeg

2 semanas 3 dias atrás #44446
The replayer doesn't work on my MacOS, any suggestion?

Anexos:

Por favor Iniciar sessão ou Criar uma conta para se juntar à conversa.

Respondido por ngba3287 no tópico [solved] Replayer doesn't work

2 semanas 3 dias atrás - 2 semanas 3 dias atrás #44450
Welcome mariodeg,

- Close Xeester 
- Delete the folder browser
located in the Xeester installation directory, 
by default here for WindowsOS :
C:\Program Files (x86)\Xeester
by default here for MacOS :
Documents\Xeester

Then restart Xeester and let me know if the problem persists.
Modérateur
Ultima edição : 2 semanas 3 dias atrás por ngba3287.

Por favor Iniciar sessão ou Criar uma conta para se juntar à conversa.

Respondido por mariodeg no tópico [solved] Replayer doesn't work

1 semana 5 dias atrás #44467
Thank you, now the replayer works. I linked 888 and Pokerstars, but I can't find the iPoker folder on my MacOS, any suggestion?
 

Por favor Iniciar sessão ou Criar uma conta para se juntar à conversa.

Respondido por ngba3287 no tópico [solved] Replayer doesn't work

1 semana 4 dias atrás #44468
Example here for iPoker on MacOS.
Modérateur

Por favor Iniciar sessão ou Criar uma conta para se juntar à conversa.

Tempo para criar a página: 0.906 segundos
Desenvolvido por Kunena

© 2011 - , todos os direitos reservados.