Skip to main content

[résolu] Activation licence

[résolu] Activation licence was created by charlinho96

11 months 2 weeks ago #42763
Bonjour,

J'ai renouvelé ma licence mais je reste en version gratuite. J'ai relancé le logiciel plusieurs fois rien ne change. Le prix de la licence a bien été facturé sur mon paypal.

Merci de votre aide.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Replied by rivaci on topic [résolu] Activation licence

11 months 2 weeks ago #42764
Hello charlinho96,
Ta licence vient d'être activée !
The following user(s) said Thank You: charlinho96

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.691 seconds
Powered by Kunena Forum

© 2011 - Xeester, all rights reserved.